• Voordelige prijzen en goede service!
  • Verstuurd binnen 2 werkdagen!
  • Gratis thuisbezorgd vanaf €50,-

Vragen?

Heb je een vraag? Bekijk hieronder of hij er tussen staat. Is dat niet het geval? Stuur me dan gerust een bericht via het contactformulier.

Hoe te bestellen in zes stappen.

Het plaatsen van een bestelling is zeer gemakkelijk met onze online checkout in zes stappen. Je hoeft alleen de instructies op het scherm te volgen:

  1. Selecteer het product(en) dat je wenst en voeg deze toe aan je winkelwagen.
  2. Controleer je winkelwagen, vul eventueel je kortingscode in als je een hebt en ga naar de kassa.
  3. Log in, schrijf in of plaats de bestelling als een gast.
  4. Voer je adresgegevens in.
  5. Bekijk je bestelling zorgvuldig, als alles klopt, ga naar de kassa.
  6. Is het een cadeau? Vink dit dan even aan! 

Nu is het onze beurt om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren!

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvangt je een e-mail waarin wordt bevestigd dat wij je bestelling hebben ontvangen. Het is mogelijk dat deze e-mail in je spam-map terechtkomt. Wij controleren of de verstrekte persoonlijke en betalingsgegevens volledig en waarheidsgetrouw zijn. Als informatie ontbreekt of onjuist is, nemen we contact met je op voor meer informatie.

Zijn er extra kosten bij een bestelling? 

De vermelde prijzen in onze webshop zijn exclusief verzendkosten. Verder worden er (wel zo fijn!)  geen extra kosten in rekening gebracht en zijn alle betaalmethodes die ik aanbied in de webshop helemaal gratis voor jou als klant.

Wat zijn de verzendkosten?

Veel van de producten zijn geschikt voor het zogenoemde brievenbuspakket. En kosten dus ook minder om te verzenden. 

Brievenbusbestellingen:  € 3,95
Pakketpost via PostNL: € 6,95

Voor bestellingen boven de €50,- worden er zelfs helemaal geen verzendkosten in rekening gebracht. 

Kun je ook leveren in het buitenland?

Onze ambities reiken ver, maar vooralsnog behoort dit niet tot de mogelijkheden. Woon je buiten Nederland en wil je heel graag iets bestellen op de webshop? Stuur me een berichtje en we kijken wat we kunnen doen.

Wat is de levertijd van een bestelling?

Omdat we werken met externe vervoerders zoals PostNL kunnen we daar geen garanties over afgeven. Wat we wel kunnen is je beloven dat je pakket binnen 2 werkdagen onderweg is. En onder normale omstandigheden zou je het dus ook binnen drie werkdagen altijd binnen moeten hebben.

Is altijd alles uit voorraad leverbaar?

Mocht een product onverhoopt niet leverbaar zijn en kunnen we onze belofte niet nakomen, brengen we je uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte en zoeken we samen naar een passende oplossing.

Wat kan ik in mijn brievenbus verwachten?

Alle pakketjes verpakken wij met heel veel liefde en zorgvuldigheid! Ook als je iets voor jezelf besteld ontvang je dit zoals een cadeau hoort te zijn. Ingepakt met het originele Mamre's Eik cadeau papier en altijd met een handgeschreven boodschap. Dat is beloofd! Geef je aan dat het ingepakt moet worden als cadeau? Dan doen we nog even extra ons best!

Kan ik mijn aankoop retourneren?

Wij hopen natuurlijk dat onze artikelen helemaal naar je zin zijn, mocht het helaas toch niet zijn wat je had gedacht mag je retourneren. Onze retourtermijn is dertig dagen. 

Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling, moet het artikel uiteraard ongebruikt en in dezelfde staat zijn als toen je het ontving. 

Wat is het retour adres?

Mamre's Eik

Uilkerweg 11

5305 TD Zuilichem

Voor een vlotte verwerking van de retour is het noodzakelijk dat het ordernummer vermeld staat op of in het pakket. 

Worden de verzendkosten terug betaald?

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het terugsturen van het item. De verzendkosten zijn niet-terugvorderbaar.­ 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra je retour in goede orde is ontvangen, sturen we je een e-mail om je te informeren dat we het geretourneerde item hebben ontvangen.
Hierna wordt meteen de terugbetaling verwerkt, de terugbetaling zal automatisch worden plaatsvinden op de originele wijze van betaling, binnen ongeveer 5 dagen vanaf het verwerken van de retour staat het geld weer op je rekening.

Mijn producten zijn beschadigd, wat moet ik doen?

Het spijt ons te horen dat de producten beschadigd zijn, neem dan contact op met de klantenservice en wij lossen dit uiteraard netjes op! Als je meteen een foto meestuurt, kunnen we het sneller afhandelen. 

Als het pakket beschadigd is, moet je de levering écht weigeren.

Kan ik ook iets voor iemand anders bestellen?

Ja, dat kan zeker! Vul dan bij het verzendadres het adres in voor degene die je wilt verrassen en vul bij de factuurgegevens je eigen gegevens in. Dan zorgen wij dat het op de juiste plaats terecht komt.

Hebben jullie ook cadeaubonnen?

Nee, wij zijn erg fan van het geven van 'echte' cadeau's. 

Stel dat ik iemand iets cadeau geef en hij/zij heeft het al; mag hij/zij het dan nog wel ruilen?

Als het nog in de originele verpakking zit, dan mag dat uiteraard!

 

Staat het antwoord op je vraag er niet bij, neem dan hier contact met ons op. We helpen je graag!

 

 

Genieten zonder zorgen...

Gratis verzending

Boven de € 50,-

Het perfecte cadeau

Altijd leuk ingepakt!

Duurzaam

Met liefde gemaakt!

Garantie

Tot 3 maanden na aankoop